1. Rekomendujemy rezerwację telefoniczną terminu wizyty w salonie.
2. W salonie może znajdować się tylko jedna osoba poza obsługą. Salon jest zamknięty dla osób trzecich podczas wizyty umówionych Klientów.
3. Pracownicy i Klienci salonu zobowiązani są do stosowania środków do dezynfekcji rąk.
4. Należy regularnie wietrzyć salon i dezynfekować powierzchnie blatów, biurek, mebli itp.
5. Sprzęt użyty do pomiarów czy prezentacji należy dezynfekować po każdej wizycie Klienta w salonie.
6. Należy zaopatrzyć pracowników i Klientów w środki ochrony osobistej (okulary ochronne, przyłbice, rękawiczki jednorazowe, maseczki ochronne).
7. Należy zadbać o jak największą odległość podczas kontaktu pracowników z Klientami.
8. Rekomendowana forma płatności, to płatności bezgotówkowe.
9. Pracownik jest upoważniony do przeprowadzenia dodatkowego wywiadu z klientem, dotyczącego jego obecnego stanu zdrowia, ewentualnych kontaktów z osobami objętymi kwarantanną lub chorymi oraz do wykonania pomiaru temperatury ciała.
10. Pracownik ma prawo odmówić obsługi klienta z objawami infekcji (katar, kaszel, podwyższona temperatura ciała, duszności itp.)
11. Każdy pracownik musi być poddany kontroli temperatury ciała i objawów infekcji przed rozpoczęciem pracy i jeśli to konieczne odstąpić od wykonywania pracy.