Opis promocji
Sprawdź swój wzrok, dopasuj soczewki i odbierz bezpłatną parę oraz 50 zł zniżki.
Regulamin promocji
REGULAMIN
Sprzedaży Premiowej „Promocja Wiosenna ACUVUE®”
§1 ORGANIZATOR
Sprzedaż premiowa pod nazwą „Promocja Wiosenna ACUVUE®” (Sprzedaż Premiowa) jest oferowana i prowadzona przez Organizatora na zasadach niniejszego Regulaminu. Organizatorem Sprzedaży Premiowej jest: Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Iłżecka 24, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000032278 o kapitale zakładowym 39 751 500,00 złotych, zwana dalej „Organizatorem”. Organizator powierzył prowadzenie Sprzedaży Premiowej
Realizatorowi Sprzedaży Premiowej: ADHD Interactive SDN sp. z o. o. sp. k., ul. Strzeszyńska 269, 60-479 Poznań NIP: 7811894934, REGON: 302700198 KRS: 0000505284, zwanej dalej „Realizatorem”, która w tym zakresie działa na zlecenie Organizatora.
§2 PRZEDMIOT SPRZEDAŻY PREMIOWEJ
Przedmiotem Sprzedaży Premiowej objęte są soczewki kontaktowe:
- 1-DAY ACUVUE®
- ACUVUE OASYS®
- TruEye® (opakowania 30, 90, 180 szt.),
- MOIST (opakowania 30, 90, 180 szt.),
- MOIST for ASTIGMATISM, (opakowania 30 szt.),
- MOIST MULTIFOCAL, (opakowania 30 szt.), DEFINE®, (opakowania 30 szt.),
które dostępne są w salonach okulistyczno-optycznych (placówkach detalicznych) prowadzących bezpośrednią sprzedaż soczewek kontaktowych do konsumentów na całym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej (dalej „Salony”). Salony biorące udział w Sprzedaży Premiowej wymienione są na stronie internetowej www.acuvue.pl. Sprzedaż Premiowa nie dotyczy zamówień złożonych w sklepach internetowych, również tych z odbiorem osobistym. Sprzedażą Premiową nie są objęte podręczne opakowania soczewek kontaktowych ACUVUE®.
§3 UCZESTNICTWO W SPRZEDAŻY PREMIOWEJ
Sprzedaż Premiowa dostępna jest dla osób fizycznych (od 16. roku życia) - nowych i obecnych użytkowników soczewek kontaktowych zamieszkałych w Polsce, zwanych dalej Konsumentami. Warunkiem skorzystania ze Sprzedaży Premiowej jest przeprowadzenie odpłatnego badania wzroku wraz z dopasowaniem soczewek kontaktowych w Salonie biorącym udział w Sprzedaży Premiowej oraz instalacja aplikacji mobilnej „Twoje ACUVUE®” dostępnej w Android Apps on Google Play i Apple Store on the App Store. Aplikacja jest obsługiwana przez następujące urządzenia: urządzenia elektroniczne z systemami Android i iOS.
3. Po instalacji Aplikacji Konsument, aby wziąć udział w Sprzedaży Premiowej, zobowiązany jest do:
- Rejestracji poprzez podanie w Aplikacji następujących danych: adres e-mail;
- Zapoznania się z Regulaminem oraz akceptacji jego postanowień;
- Wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez odpowiednie oznaczenia pola znajdującego się w formularzu rejestracyjnym Aplikacji zgodnie z polityką prywatności, która stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu ;
- Wejścia w zakładkę „promocje”;
- Wybrania przycisku Voucher „promocja wiosenna”, co spowoduje pojawienie się lokalizacji Salonów (tzw. „ECP locator”) optycznych biorących udział w Sprzedaży oraz informację o szczegółach Sprzedaży. Przez Voucher należy rozumieć elektroniczne potwierdzenie rabatu w wysokości 50 zł umożliwiające wzięcie udziału w Sprzedaży;
- Zeskanowania za pośrednictwem Aplikacji kodu QR znajdującego się w Salonie optycznym, w którym zostało przeprowadzone odpłatne badanie wzroku wraz z dopasowaniem soczewek kontaktowych, co spowoduje wyświetlenie się informacji o Sprzedaży wraz z przyciskiem „wykorzystaj”;
- Kliknięcia przycisku „wykorzystaj”, co spowoduje wyświetlenie się komunikatu o wykorzystaniu Vouchera;
- Pokazaniu komunikatu obsłudze Salonu, w którym zostało przeprowadzone odpłatne badanie wzroku wraz z dopasowaniem.
Do otrzymania rabatu o wartości 50 zł (dalej „Rabat”) z możliwością wykorzystania w Salonach optycznych biorących udział w Sprzedaży premiowej po przeprowadzonym odpłatnym badaniu wzroku wraz z dopasowaniem soczewek kontaktowych na zakup tylko i wyłącznie soczewek kontaktowych ACUVUE® wymienionych w §2 Regulaminu.
Rabat można wykorzystać tylko i wyłącznie w Salonie optycznym biorącym udział w Sprzedaży premiowej, w którym zostało przeprowadzone odpłatne badanie wzroku i dopasowanie soczewek kontaktowych.
Uczestnikowi Sprzedaży Premiowej nie przysługuje prawo do otrzymania ekwiwalentu Rabatu.
Każdy Konsument jest uprawniony do jednorazowego udziału w Sprzedaży Premiowej w czasie jej trwania –
Konsument może pobrać tylko jeden voucher z Aplikacji. Voucher może być wykorzystany tylko raz.
Ilość Voucherów zniżkowych jest ograniczona i będą one dostępne w Aplikacji do wyczerpania.
Premiowa polega na uprawnieniu Konsumenta po spełnieniu warunków, o których mowa w § 3 ust. 2
§4 CZAS TRWANIA SPRZEDAŻY PREMIOWEJ
1. Sprzedaż Premiowa rozpoczyna się dnia 1 kwietnia 2017 r. i trwa do dnia 30 czerwca 2017 r. lub do wyczerpania zapasu Voucherów, o których mowa w § 3 ust. 8 Regulaminu.
2. Regulamin Sprzedaży Premiowej dostępny jest w siedzibie Realizatora oraz w Salonach biorących udział w Sprzedaży Premiowej.
§5 ZASIĘG TERYTORIALNY PROMOCJI KONSUMENCKIEJ
Sprzedaż Premiowa prowadzona jest na obszarze terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
§6 REKLAMACJE
Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Sprzedaży Premiowej mogą być zgłaszane przez cały
czas trwania Sprzedaży premiowej, nie później jednak niż w terminie do dnia 14 lipca 2017 r. (decyduje data stempla pocztowego). Reklamacje należy zgłaszać na piśmie i przesyłać listem poleconym na adres Realizatora:
ADHD Interactive SDN sp. z o. o. sp. k. ul. Strzeszyńska 269, 60-479 Poznań NIP: 7811894934, REGON: 302700198 KRS: 0000505284,
z dopiskiem „REKLAMACJA”.
Forma pisemna reklamacji zastrzeżona jest pod rygorem nieważności.
Reklamacja powinna zawierać:
imię, nazwisko i dokładny adres konsumenta, ewentualnie nr telefonu kontaktowego,
dokładny opis i powód reklamacji,
podpis konsumenta.
Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od ich otrzymania, przez 3 osobową Komisję powołaną przez Realizatora.
Komisja rozpatrywać będzie reklamacje Konsumentów na podstawie niniejszego Regulaminu.
Decyzja Komisji w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i wiążąca.
Konsument zostanie powiadomiony o decyzji Komisji listem poleconym na adres podany w reklamacji w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
§7 DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Konsumentów jest Organizator, tj. Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Iłżecka 24.
Przetwarzanie danych osobowych Konsumentów odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Cel przetwarzania danych osobowych Konsumentów to realizacja Sprzedaży Premiowej, w szczególności weryfikacja spełnienia przez Konsumenta warunków udziału wskazanych w § 3 niniejszego Regulaminu oraz rozpatrywanie ewentualnych reklamacji w zakresie sposobu przeprowadzenia Sprzedaży Premiowej. Organizator działając na podstawie art. 31 ustawy o ochronie danych osobowych powierzył przetwarzanie danych osobowych Konsumentów Realizatorowi Sprzedaży Premiowej.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do skorzystania z Sprzedaży Premiowej.
Konsumentowi przysługuję prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania jak również prawo do wycofania udzielonej zgodnie z Regulaminem zgody na przetwarzanie danych.
§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejszy Regulamin obowiązuje do dnia 31.07.2017.
Sprzedaż Premiowa nie łączy się z innymi promocjami prowadzonymi przez Organizatora lub Realizatora Sprzedaży Premiowej.
Organizator zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany niniejszego Regulaminu, jeśli jest to niezbędne dla prawidłowego i zgodnego z prawem przeprowadzenia Sprzedaży Premiowej oraz nie pogorszy sytuacji konsumentów. W takim przypadku Organizator zobowiązany jest, co najmniej na 21 dni wcześniej poinformować uczestników Sprzedaży Premiowej o treści zmian Regulaminu i terminie ich wprowadzenia, tak by każdy konsument miał możliwość zapoznania się z nowymi postanowieniami Regulaminu i podjęcia decyzji, co do uczestnictwa w tej Sprzedaży Premiowej lub odstąpienia od udziału w niej.
Polityka prywatności
CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe Uczestników przetwarzane są w celu prawidłowego przeprowadzenia Sprzedaży..
Dane te są także przetwarzane w celach statystycznych i marketingowych, i ile Uczestnik wyraził na to zgodę.
Na adres e-mail Uczestnika, po wyrażeniu na to zgody, będą przesyłane informacje handlowe związane z działalnością Organizatora.
PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe zgromadzone za pośrednictwem Aplikacji są przekazywane:
- podmiotom powiązanym z Organizatorem w celach opisanych w Polityce prywatności;
- partnerom zewnętrznym, wspólnie z którymi prowadzone są akcje promocyjne z wykorzystaniem wspólnej marki Johnson & Johnson lub wspólnego marketingu;
- osobom trzecim w przypadku reorganizacji, fuzji, sprzedaży, utworzenia spółki joint venture, dokonania cesji, przeniesienia lub innego rozdysponowania całością lub jakąkolwiek częścią naszego przedsiębiorstwa, aktywów lub akcji (w tym w związku z postępowaniem upadłościowym lub podobnym postępowaniem).
BEZPIECZEŃSTWO
Organizator oraz Realizator stosują uzasadnione środki organizacyjne, techniczne i administracyjne służące ochronie danych osobowych. Organizator oraz Realizator nie mogą zagwarantować 100% bezpieczeństwa przesyłania danych w Internecie ani systemu przechowywania danych. Jeżeli w Państwa przekonaniu Państwa interakcja z nami przestała być bezpieczna (na przykład, jeżeli w Państwa odczuciu doszło do włamania na posiadane u nas konto), prosimy o niezwłoczne zawiadomienie nas o powstałym problemie, korzystając z danych kontaktowych w poniższym punkcie: „Jak się z nami skontaktować”.
OPCJE I DOSTĘP
Opcje dotyczące wykorzystywania i ujawniania danych osobowych
Każdy Uczestnik ma prawo wglądu do zgormadzonych o sobie danych osobowych oraz prawo żądania poprawienia lub zaprzestania przetwarzania tych danych. W tym celu należy skontaktować się z Realizatorem zgodnie z zasadami wskazanymi w postepowaniu reklamacyjnym (§ 6 Regulaminu).
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Przechowujemy dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji celów opisanych w Polityce prywatności, chyba że prawo wymaga bądź dopuszcza dłuższy okres przechowywania danych lub gdy jest to konieczne, aby wypełnić zobowiązanie prawne.
PRZEKAZYWANIE DANYCH ZA GRANICĘ
Dane osobowe mogą być przechowywane i przetwarzane w każdym kraju, w którym Organizator i podmioty zależne mają swoje placówki lub usługodawców, dlatego też korzystając z Aplikacji lub udzielając pozwolenia (tam, gdzie wymaga tego prawo), zgadzają się Państwo na przekazywanie danych do krajów leżących poza granicami kraju Państwa zamieszkania, w tym do Stanów Zjednoczonych, gdzie mogą obowiązywać zasady ochrony danych inne niż w Rzeczpospolitej Polskiej. Jednakże przekazanie Państwa danych do kraju niezapewniającego poziomu ochrony danych osobowych odpowiedniego do wymaganego na terytorium Polski będzie mogło mieć miejsce wyłącznie po zapewnieniu odpowiednich zabezpieczeń w państwie docelowym i przy zachowaniu wymogów określonych w polskich przepisach o ochronie danych osobowych.
DANE WRAŻLIWE
Dane wrażliwe nie są przetwarzane.
ZMIANY W POLITYCE PRYWATNOŚCI
O zmianach Polityki Prywatności Uczestnicy będą informowani zgodnie z postanowieniami § 8 ust. 3 Regulaminu.
JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ
Kontakt następuje zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu.
Data i miejsce promocji